اگر تلاش زیادی برای ایجاد سرگرمی ، جذاب کردن داستانهای اینستاگرام انجام می دهید ، احتمال دارد افراد بیشتری بتوانند آن محتوا را پیدا کنند. خبر خوب این است که علاوه بر پستهای فید شما ، هشتگ های اینستاگرام برای داستانهای اینستاگرام شما بسیار مفید هستند.

اگر با نحوه استفاده از هشتگ در پستهای فید اینستاگرام احساس راحتی می کنید ، یک هشدار برای شما دارم: داستانهای اینستاگرام کاملاً متفاوت هستند!

در بخش های زیر خواهیم دید که هشتگ هایی را برای استفاده در شغل خود استفاده می کنید تا در جستجوهای بیشتری نشان دهید ، چند هشتگ برای استفاده در داستان های اینستاگرام خود ، تفاوت بین برچسب های هشتگ اینستاگرام و جعبه های متنی ، و چگونگی نتایج جستجو در داستان جمع می کند. .

از کدام هشتگ ها باید در استوری های اینستاگرام استفاده کنید؟

وقتی صحبت از هشتگ های داستان شما می شود ، می خواهید به صورت گسترده پیش بروید. چرا؟ زیرا داستانهای شما فقط 24 ساعت به طول می انجامد. اگر از چیزی بیش از حد خاص یا حتی هشتگ مارک تجاری خود استفاده می کنید ، احتمال اینکه کسی در جستجوی آن هشتگ خاص در آن پنجره 24 ساعته باریک باشد ، بسیار محدود است.

 

اما اگر از هشتگ گسترده استفاده می کنید - چیزی که محبوب است (که بر خلاف آنچه من توصیه می کنم در خوراک انجام دهید) - در افرادی که به دنبال آن هشتگ هستند در این 24 ساعت احتمال بیشتری دارید. این به شما شانس بهتری می دهد تا محتوای شما در جستجوی آن افراد برای مشاهده آن ظاهر شود.

در مورد هشتگ هایی که کلمات مفرد هستند و به صنعت شما بسیار گسترده است فکر کنید. چیزی مثل #socialmedia ، #science یا #love. هر یک از این هشتگ های مشهور مشهور ، شانس یافتن در جستجو را بهبود می بخشند.

یکی از استثناء این قاعده این است که اگر در یک رویداد زنده حضور دارید یا در حال برگزاری مسابقه هستید که یک بازه زمانی بسیار محدود دارد. استفاده از هشتگ باریک بطور خاص برای آن رویداد ، مکان یا مسابقه در واقع به نفع شما عمل می کند زیرا مردم فقط در آن دوره خاص به دنبال آن هستند. احتمال بیشتری وجود دارد که توسط افراد بیشتری ظاهر شود و دیده شود.

از کجا باید استوری اینستاگرام خود را هشتگ قرار دهید؟

شما برای ایجاد هشتگ های داستان اینستاگرام دو گزینه دارید: برچسب هشتگ یا جعبه متن.

برای استفاده از برچسب هشتگ ، بر روی نماد برچسب (شکل شکلک مربع) ضربه بزنید و برچسب هشتگ را انتخاب کنید تا آن را به داستان خود اضافه کنید. شروع به تایپ کنید و خودتان یک برچسب هشتگ دارید که می تواند برای آن نتیجه جستجو قابل کلیک باشد.

برای جعبه متن ، روی نماد Aa در داستان خود ضربه بزنید و سپس با استفاده از نماد هشتگ ، یک سری از هشتگ ها را تایپ کنید و در ادامه متن آن هشتگ را وارد کنید. هنگام ارسال آن جعبه متن ، مطمئن شوید که هشتگ مورد تأکید قرار گرفته است. اگر برجسته نشود ، قابل کلیک نیست ، به این معنی است که شما در جستجوها ظاهر نمی شوید و مردم نمی توانند بر روی آن ضربه بزنند تا به آن گزینه جستجو بروید.

برای پیچیده تر کردن امور ، اینستاگرام محدودیت هایی در مورد هشتگ هایی که می توانید برای هر یک از این گزینه ها استفاده کنید ، دارد.

با برچسب هشتگ ، فقط می توانید از یک هشتگ استفاده کنید. و در هر پست داستانی فقط می توانید از یک برچسب هشتگ استفاده کنید. هنگامی که آن برچسب را به داستان خود اضافه کردید ، این هشتگ شماست. اگر می خواهید برچسب هشتگ دیگری را اضافه کنید ، موجود قبلی شما باز می شود ، و در آخر تایپ خواهید کرد تا با هشتگ جدید وارد کنید.

برای جعبه متن ، می توانید همانطور که می خواهید ، هشتگ های زیادی را در آنجا قرار دهید. می توانید 10 متن را در متن قرار دهید و همه آنها مورد تأکید قرار می گیرند ، و فکر می کنید عالی است ، من 10 هشتگ دارم. در حقیقت ، تبلیغ می شود که می توانید حداکثر 10 هشتگ را در یک جعبه متن استفاده کنید. اما اینستاگرام غالباً شما را به سه هشتگ قابل استفاده محدود می کند و اگر بیش از سه مورد استفاده کنید ، فقط سه مورد اول برای نتایج جستجو ضبط می کنند.

یک محدودیت دیگر در استفاده از گزینه جعبه متن برای هشتگ وجود دارد. شاید شما دیده اید یا شنیده اید که افرادی که هشتگ های خود را می گیرند ، آنها را به حداقل می رسانند ، تغییر رنگ می دهند و آنها را با رنگی متناسب در جایی از تصویر مخفی می کنند. این به معنای پنهان کردن هشتگ است ، بنابراین مردم آن را در پست نمی بینند. اما اینستاگرام اندکی پس از اینکه مردم شروع به انجام این کار کردند ، به این تاکتیک هوشمند شدند. اگر محتوای خود را بیش از حد به حداقل برسانید و سعی کنید آن را مخفی کنید ، محتوای شما را در جستجوی هشتگ جمع نمی کنند.

در نتیجه ، شما می خواهید هشتگ ها را خوانا نگه دارید - به اندازه کافی بزرگ که کسی بتواند آنها را با چشم غیر مسلح بخواند و پنهان نشود.

A step-by-step guide to finding trending hashtags via Instagram .


روزهای زندگی هشتگ ,استفاده ,اینستاگرام ,برچسب ,داستان ,مورد ,برچسب هشتگ ,استفاده کنید ,داستانهای اینستاگرام ,هشتگ هایی ,برای استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تو مرغ عشق های آرمین گل خونه رز لاکچری Wordpress my tourisms سفرهای من simasaz خرید طرح لایه باز بررسی پمپ آب ارزان